~ Email : jpreciouscrafts@yahoo.com


Wednesday 24 February 2016

小花医生口金包 Little Blue Frame Bag

这是2015年末完成的, 还是2016年1月分完成的? 记不得了,迷迷摸摸的拖拉个性使然..呵呵呵..
不知不觉网卖手作品也好多年, 不善言词的我要来说几句...真心的非常非常的感谢所有买我的手作品的朋友们,顾客们...无视我超烂的拍摄方式, 粗糙的照片一一上传, 还会看一眼!

说实在的, 真的没耐心去为作品拍好多的特写, 可是这却是网卖最重要的一点,美丽的照片当然更有吸引力咯! 不如说重点吧, 好多年过去了, 还是觉得我的技巧很糟, 照片也很糟, 包包的确是很美, 我却没办法去拍出美感, 即使用了妹妹的专业相机也是..哎, 我很挫败!

以下这个包包非常的粉嫩, 如果你没有同感, 肯定是我的摄影出了问题哦!

Front view, 2 big open pockets, leather label

Top view, YKK zip closuer, PU 2 way handle

Inner view, YKK zipper pocket

The bag base

Inner view, 1 big open pocket

Size view, PU zip end
Status : Available 1pc only (no remake)
Price : RM200.00
Size : Approx 33cm L, 21cm H, 11.5cm base (bag base with PE Board)

For more details please contact me via email to jpreciouscrafts@yahoo.com, leave me a comment here or in my FB with your contact details, thank you!


No comments:

Post a Comment